De meerwaarde van (UMF) Mãnuka honing

ten opzichte van gewone bijenhoning

Door de eeuwen heen zijn allerlei soorten honing gebruikt als natuurlijke antibiotica. Honing was (vroeger) altijd natuurlijk. Tegenwoordig is de ene honing de andere niet want in grote lijnen heb je:

A

supermarkthoning

Ultra processed supermarkthoning van het type 'met suiker aangelengd'. Deze honing heeft de fabriek meer van binnen gezien dan de bijenkorf.

B

lokale imker honing

Natuurlijke honing van de lokale imker waarbij de productie- voedsel- en leefomstandig­heden (omgeving) in acht moeten zijn genomen voor de kwaliteit van deze honing.

C

pure Mānuka honing

Pure Mānuka honing van verschillende gradering (UMF) ieder met hun eigen toepassingsgebied van gezonde leefstijl, therapeutische en medicinale toepassingen tot en met lichaamsverzorging.

Let wel, ook de ene Mānuka honing is de andere Mānuka honing niet.

 

Als de kritische koper nadenkt in termen van “voor welke toepassing heb ik honing nodig?”, dan kiest deze voor de meerwaarde van pure Mānuka honing. Gaat het immers om toepassingen als hieronder, dan vallen de supermarkthoning en het product van de lokale iemker automatisch af.

bigstock-Bees-Getting-Inside-And-Out-Of-398981999.jpg

Afgezien van culinaire voorkeuren kiezen klanten gericht voor Mānuka honing voor de:

  • Antibacteriële en bacteriebestendige werking

  • Dagelijkse ondersteuning van het immuunsysteem

  • Ondersteuning van de spijsvertering en darmgezondheid

  • Antioxidant bescherming

  • Verzachtende werking voor hoest en keelpijn

  • Energie boost

  • DIY-huidverzorging voor een ​​stralende teint

  • Antibacterieel gezichtsmasker voor de acne-gevoelige huid

  • Als een heilzaam zoetstofalternatief voor thee en koffie

Rechtstreeks van de bron

Als je iets goeds op het spoor bent, ga je op zoek naar de meest superieure substantie, rechtstreeks én van de zuiverste bron. Voor de Mãnuka honing van Ultrafood ben jij de bron voor je klant met:

  • een compleet aanbod

  • gecertificeerde kwaliteit (UMF)

  • persoonlijk contact

  • uniciteit van het merk

  • kennis van zaken

Dit alles dankzij de directe ingang bij Ultrafood. Met voor je klanten de juiste prijzen. En echte marges op een complete range aan producten voor bovenstaande reeks aan gezondheidstoepassingen.

 

Eerst moet duidelijk worden waarom de ene Mānuka honing de andere niet is. Je klant verwacht namelijk een eerlijk product dat je weet te onderbouwen.

Lees ook: UMF en Non Perioxide Activity (NPA) versus Methylglyoxal (MGO)